na drodze do roboty, nie masz żadnych świateł,przejść dla pieszych? skuterów i innych wolniejszych do wyprzedzenia? nie ma dróg poprzecznych gdzie może ktoś wyjechać i musisz zwolnić z 80 do 60 i zredukować, podnieść obroty i znowu wrócić do prędkości poprzedniej...
ja to widzę tak, że przez takie różne manewry silnik się szybciej lub wolniej nagrzewa.
na drodze do roboty, nie masz żadnych świateł,przejść dla pieszych? skuterów i innych wolniejszych do wyprzedzenia? nie ma dróg poprzecznych gdzie może ktoś wyjechać i musisz zwolnić z 80 do 60 i zredukować, podnieść obroty i znowu wrócić do prędkości poprzedniej...
jadąc o tej porze a zwłaszcza zimą i to taką zimną jak ostatnio (a wtedy testowałem karton), ale nie tylko bo droga TAM i latem jest MEGA powtarzalna -> czas przejazdu niemal identyczny.
po prostu jest pusto
Zamieszczone przez Evil
ja to widzę tak, że przez takie różne manewry silnik się szybciej lub wolniej nagrzewa
jak najbardziej TAK, ale teraz nie przyspieszam, nie wyprzedzam i maksymalna prędkość jaką osiągam rano to 60km/h :szeroki_usmiech poważnie :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Przyznaje -23 zmusilo do kartonika w O2 i terracanie zmiana na plus, codzienna trasa poranna pierwsze 10 km na zimno i jest niezle:
O2 polowa trasy temperatura przekroczyla 70' wczesniej 50' u celu prawie 90' wczesniej 70'
terracan 2,9 wieksza roznica dobrze cieple z kratek polowa drogi, wczesniej letnie u celu trasy temperatura 2 kreski wyzej.
Ja założyłem dzisiaj osłonę Heko na przedni grill. W tym wątku nie przeczytałem żadnego argumentu, który mógłby mnie przekonać do szkodliwości takiego rozwiązania...
Z kartonikiem jezdzę od soboty - samochód grzeje się szybciej, sprawdzone na tej samej trasie w temperaturze -19 st. Po przejechaniu 15 kilometrów do pracy auto jest nagrzane do 90 stopni i temp. silnika niespada podczas postoju.
szkoda twoje auto chyba jest kartonoodporne ,masz pecha :wink:
Ja myślę, że po prostu w takich warunkach jeździ. Ten karton głównie zapobiega schładzaniu, kiedy samochód stoi, a on - jak sam napisał - nie jeździ w korkach...
Miałem włożony karton,ale go wyjęłem. To sie sprawdza w temperaturze poniżej -18stopni.Teraz się ociepliło -10 :wink:
Pamietajcie aby nie zakrywać kartonem intercoolera!!!
Dziś założyłem 3 kawałki styropianu na chłodnicę. 2 zasłaniają do końca zderzaka, natomiast jeden kawałek zamontowałem do grilla i przywiązałem sznurkiem ale strasznie kijowo to wygląda...
Macie jakiś pomysł do czego przymocować ten styropian w górnej części chłodnicy? (ok. 1/3 od góry)
A i zauważyłem dużo szybsze nagrzewanie silnika, wskazówka drgnęła po ok. 1,5km gdzie wcześniej dopiero przy 3km ruszyła się w górę.
hehe ... a jaki zwrot w ankiecie - coraz wiecej osob glosuje na 'tak'...
w dieslu zalozylem (srytytkami) oslone na wlot pod zderzakiem i poprawa zauwazalna. plyn szybciej osiaga 90C (olej tezszybciej dochodzi do 60C, ale nie tak szybko jak bym chcial) zauwazylem tez ze wolniej stygnie na postoju (tankowanie na Torunskiej) - temp oleju zamiast do 60C spadla do jakichs 68C.
mam wrazenei ze ta 'dolna' oslonka ogranicza oplyw powietrza w dolnych partiach silnika. i o to chyba chodzi. w planach estetyczna demontowalna oslonka z plexi, tylko nie mam czasu zeby jej dokonczyc...
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Dziś przy - 7 po 6 km juz było 90 stopni - autko wyjechało z garażu - teraz sie zastanawiam czy oby nie za duzo mi zasłania dykta chłodnicy. Luknijcie 3 posty do góry i oceńcie :szeroki_usmiech
Komentarz